miércoles, 18 de septiembre de 2019

Vieja amiga es esta pregunta / Aspaldiko laguna.


Algunas veces uno se sorprende buscando una y otra vez por lo que parece el mismo camino. En nuestra sociedad, que cada vez se vive como más secularizada, es decir sin importarle Dios, a mi me surge preguntarme: ¿Por qué?

Claro que eso se responde fácilmente. Porque unos tienen fe y otros no. Yo me encontré en mi interior este regalo de la fe que no puedo negar, pero otros muy buenos amigos no. Y si lo encontraron, luego lo perdieron o ya no le dan importancia o reconocieron que no estaba en su interior sino en su entorno familiar, escolar,...

Así las cosas pasé de preguntarme porqué a preguntarme qué posibilita que Dios esté en algunas historias cuando en otras no está. Y no se me ocurrió otra cosa que invitar a contarme su historia de vida a algunos conocidos y amigos. Unos creyentes, otros no, y otros que no lo tenían muy claro, que también hay muchos.

Esta vieja pregunta es hoy nueva también.


Aspaldiko laguna. Batzuetan, geure burua behin eta berriro bide berdinetik bilatzen aurkitzen dugu. Gero eta sekularizatuagoa bizitzen dugun gizarte honetan, hau da, Jainkoari garrantzia eman gabe, neure buruari galdetzen dio: Zergatik?

Noski, hori erraz erantzun dezakegu. Batzuek fedea daukate, besteek ez. Nire barruan nik aurkitu nuen fedearen oparia eta ezin dut ukatu. Baina beste lagun on batzuek ez. Eta aurkitu bazuten gero, galdu zuten ala oraintxe ez diote garrantzia ematen ala onartu behar izan zuten bere barnean ez zegoela opari hori, baizik eta inguruan, familian, eskolan,...

Beraz nire galdera aldatu zen eta zergatia utzi nuen eta hasi nintzen bilatzen zerk ahalbidetzen duen Jainkoa historia batzuetan egoteko besteetan ez dagoenean. Erantzuteko, bururatu zitzaidan, nire ezagun eta lagun batzuk beren bizitzaren historia kontatzera gonbidatzea. Horietatik batzuk fededunak, best batzuk ez, eta beste batzuk oso argi ez zeukatenak. Azken hauek asko daude eta.

Aspaldiko laguna gaur eta hemen berri ere bada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario